تعمیرگاه لوازم خانگی فارس

تصویری که از یک مرد خانواده در ذهن بسیاری از ما نقش بسته، کسی است که می‌تواند صبح‌های جمعه با یک پیچ‌گوشتی یا انبردستی همه لوازم خانگی معیوب را تعمیر کند. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور نسل جدید لوازم خانگی دیگر نمی‌توان از یک مرد خانواده چنین انتظاری را داشت.

بنابر اعلام همگردی نسل جدید لوازم خانگی بسیار پیچیده‌تر از مدل‌های قدیمی هستند. حتی با نگاهی ساده به ظاهر هر یک از لوازم خانگیِ جدید مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال یا تلویزیون می‌توان پی برد، پیچیدگی آن بیشتر از حدی است که بتوان با یک پیچ‌گوشتی ساده ایراد را برطرف کرد. فن‌آوری‌هایی که در تولید نسل جدید لوازم خانگی استفاده می‌شود، حساسیت آنها را بالا برده و برای تعمیر یا سرویس آنها باید حتما از تعمیرکاران آموزش‌دیده و حرفه‌ای کمک گرفت.

  • دقت کنید که اگر تعمیر این لوازم را به افراد ناآگاه بسپارید، به احتمال زیاد با این چالش مواجه می‌شوید که گارانتی محصول شما باطل شود.
  • با این توضیح، پیشنهاد و تاکید می‌کنیم لوازم خانگی خود را به تعمیرگاه‌های معتبری که از شرکت‌های تولیدکننده مجوز دریافت کرده‌اند، بسپارید.
  • تعمیرکاران این مراکز، معمولا به صورت دوره‌ای تحت آموزش‌های تخصصی قرار می‌گیرند و با بخش‌های مختلف محصول و تکنولوژی‌های جدیدی که در آنها به کار رفته، آشنا می‌شوند.

تعمیرگاه فارس به مدیریت آقای محمدرضا جلیلی فخار یکی از این تعمیرگاه‌های مجاز لوازم خانگی است . مدیریت تعمیرگاه ، تکنسین محمدرضا جلیلی و سرپرستی کارگاه به عهده تکنسین عباس علیمحمدی است که با داشتن رزومه کاری چندساله دارای اعتبار و ارزش خاصی بین مشتریانشان هستند .

مراجعه به دفترپذیرش این تعمیرگاه با توجه به دسترسی سریع از نظر ترافیکی و امکان پارک اتومبیل بسیار ساده است و در زمانی که اپراتور مشغول ثبت مشخصات دستگاه معیوب است مشتری و همراهان میتوانند از امکانات رفاهی این دفتر استفاده نمایند .

بخش کارگاهی توسط تکنسین های نام برده و همکاری پنج نیروی جوان و حرفه ای با استفاده از دانش و ابزار فنی روز اداره شده و تمامی خدمات انجام شده از لحظه تحویل به مدت 3 ماه گارانتی می‌گردد.


آدرس تعمیرگاه : مشهد – بلوار توس – بین توس 3 و 5

تلفن : 37602248 – 37634069

ساعات کار : 8 صبح الی 13  –  16 عصر الی 20

دارای مجوز رسمی فعالیت از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی مشهد

 

رسته شغلی ، خدمات کلیه دستگاههای گردنده ، جاروبرقی ، مایکروویو ، چرخ گوشت ، پنکه ، آبمیوه گیری ، بخارشوی